reklama

Bez Lásky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Môžeš hladiť moje vlasy, dotýkať sa mojich rúk,

no bez lásky sú tie gestá iba krátky šepot pút.

Môžeš hladiť moje boky, dotýkať sa mojich pier,

No bez lásky sú tie gestá iba prázdny dotyk tiel.

Môžeš chytať moje slová, do uši ich vešať smieš,

No bez lásky sú tie slová iba slabý šepot briez.

Môžeš bozkať moje ústa, dotýkať sa tela smieš,

No bez lásky sú tie gestá iba prázdny žblnkot plies.

Môžeš písať kopec básní, skladať verše, rýmy smieš,

No bez lásky je to balast, to ty veľmi dobre vieš...

Jana Skýpalová

Jana Skýpalová

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Je cítiť, že za mojím dielom je moja fantázia,môj spôsob myslenia,života,teda moja duša." (Jil Sander) Zoznam autorových rubrík:  Scestnéveď život je krásnySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu